Comunicación en la gestión de crisis / Nejlevnější knihy
Comunicación en la gestión de crisis

Kód: 13242035

Comunicación en la gestión de crisis

Autor José Carlos Losada Díaz

La crisis del 11M, el Prestige, Coca-Cola, el caso Madelaine, elaccidente del Airbus de AirFrance en Brasil o del vuelo de Spanair enBarajas o el incendio de la Torre Windsord en Madrid, son algunos delos ejemplos que muestra este ... celý popis

511

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Comunicación en la gestión de crisis

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

La crisis del 11M, el Prestige, Coca-Cola, el caso Madelaine, elaccidente del Airbus de AirFrance en Brasil o del vuelo de Spanair enBarajas o el incendio de la Torre Windsord en Madrid, son algunos delos ejemplos que muestra este libro y que ilustran la idea de lo cerca que están las empresas, marcas, ong's, territorios o gobiernos dealcanzar, en cualquier momento, una situación de crisis. Las crisis no son fenómenos esporádicos, aislados o infrecuentes. Están dentro dela lógica del mercado, del comportamiento de las personas y delfuncionamiento de las organizaciones. Entender esto es el primer pasopara afrontar con garantías la irrupción de situaciones delicadas,graves o urgentes para la compa?ía. No hacerlo es, simplemente, unaimprudencia. En este contexto, la comunicación resulta imprescindible. Con su gestión estratégica, tanto en la prevención como en lareacción ante la crisis, es posible minimizar su impacto y susconsecuencias y, en muchos casos, transformar lo inevitable en unaoportunidad única de proyección positiva para la organización.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

511

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: