Kód: 09260113
This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analyzed. The managerial recommendati ... celý popis
1681 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 168 bodů
This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analyzed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of costumer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1681 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )