Competing By Design - Creating Value & Market Advantage in New Product Development / Nejlevnější knihy
Competing By Design - Creating Value & Market Advantage in New Product Development

Kód: 04887710

Competing By Design - Creating Value & Market Advantage in New Product Development

Autor John Stark, Craig Erhorn

This step-by-step, hands-on guide explains how to reduce time to market for new products and effectively meet customer's needs. Demonstrates how to take advantage of the latest development tools and product design, use such proven ... celý popis

1148


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Competing By Design - Creating Value & Market Advantage in New Product Development

Nákupem získáte 115 bodů

Anotace knihy

This step-by-step, hands-on guide explains how to reduce time to market for new products and effectively meet customer's needs. Demonstrates how to take advantage of the latest development tools and product design, use such proven techniques as robust design and QFD and assess and select the appropriate combination of tools, methodologies and strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1148

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: