Kód: 06426139
Explains how a corporatised tourism sector has been created by transnational tourism and travel corporations, professionals in the tourism sector, transnational practices such as the liberalisation being imposed through the Genera ... celý popis
1624 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 162 bodů
Explains how a corporatised tourism sector has been created by transnational tourism and travel corporations, professionals in the tourism sector, transnational practices such as the liberalisation being imposed through the General Agreement on Trade in Services negotiations and the culture-ideology of consumerism that tourists have adopted.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
1624 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )