Business Solution to Poverty; Designing Products and Services for Three Billion New Customers / Nejlevnější knihy
Business Solution to Poverty; Designing Products and Services for Three Billion New Customers

Kód: 01349802

Business Solution to Poverty; Designing Products and Services for Three Billion New Customers

Autor Paul Polak

"One of the most hopeful propositions to come along in a long time. Paul Polak and Mal Warwick s approach is original, ambitious, and practical and it just may be the key to reducing the number of people in poverty on a very large ... celý popis

795

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Business Solution to Poverty; Designing Products and Services for Three Billion New Customers

Nákupem získáte 80 bodů

Anotace knihy

"One of the most hopeful propositions to come along in a long time. Paul Polak and Mal Warwick s approach is original, ambitious, and practical and it just may be the key to reducing the number of people in poverty on a very large scale. They propose to harness the power of free enterprise to begin meeting the most basic needs of the poor while making a profit. Though market-based approaches aren t new, Polak and Warwick lay out a practical and systematic way to work on a global scale, transforming the lives of hundreds of millions of poor people." §- President Bill Clinton §The fact is none of the well-meaning anti-poverty initiatives to date have achieved much there are 2.7 billion people today living on $2 a day or less, more than the entire population of the world in 1950. Paul Polak and Mal Warwick argue that the way to help these people is not to view them as victims or as charity cases, but as customers whose needs the market can serve effectively and profitably, without exploitation. In fact, Polak has been doing it for years. §The key is to design products and services explicitly for this market not cheapened versions of products designed for more affluent markets an approach called Zero-Based Design. Polak and Warwick spell out, step by step, the guidelines and principles of this approach, and show how it has already been able to supply the very poor with clean drinking water, electricity, irrigation, housing, education, healthcare, and other necessities at a fraction of the usual cost and at profit margins comparable to the more developed world. This approach can be scaled up to reach a virtually untouched market of millions or even billions this is an extraordinary opportunity for nimble entrepreneurs, investors, and corporate executives that will result in tremendous good for the world s poorest people.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

795

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: