Business and Management in Asia: Digital Innovation and Sustainability / Nejlevnější knihy
Business and Management in Asia: Digital Innovation and Sustainability

Kód: 41378838

Business and Management in Asia: Digital Innovation and Sustainability

Autor Tobias Endress, Yuosre Badir

This book focuses on digital innovation and sustainability in the Asian region in the context of business and management. Managers and policy makers rely on digital technologies to face the region's sustainability challenges and s ... celý popis

4673


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Business and Management in Asia: Digital Innovation and Sustainability

Nákupem získáte 467 bodů

Anotace knihy

This book focuses on digital innovation and sustainability in the Asian region in the context of business and management. Managers and policy makers rely on digital technologies to face the region's sustainability challenges and solve sustainability problems. From business perspective, sustainability is defined as the adoption of business strategies, activities, and operations that meet the needs of the firm and its stakeholder today while protecting, sustaining, and enhancing the human and natural resources that will be needed in the future. Digital innovation refers to the application of digital technologies to existing business problems as well as the development of the firm's strategy, culture, and human resources talent to deal and use digital technologies to solve sustainability issues. There is a consensus among scholars and practitioners that organizations need digital innovation to stay competitive. Businesses that are digital innovators consider new ways to solve old and new sustainability problems facing the Asian region. This book, with its practical examples, gives the reader impulses for new Asian's approaches and encourages the readers to dare to think and act in new ways.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

4673



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: