Bringing the Soul Back to Marketing / Nejlevnější knihy
Bringing the Soul Back to Marketing

Kód: 44623697

Bringing the Soul Back to Marketing

Autor Vincent Jeseo, Juliann Allen

The "soul" centers our activities and inspirations. The body of marketing changes shape rapidly; however, we should not lose sight of its soul. This volume focuses on preserving the "soul" of marketing in a data-driven world where ... celý popis

5490


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Bringing the Soul Back to Marketing

Nákupem získáte 549 bodů

Anotace knihy

The "soul" centers our activities and inspirations. The body of marketing changes shape rapidly; however, we should not lose sight of its soul. This volume focuses on preserving the "soul" of marketing in a data-driven world where technology has proliferated amidst a myriad of global challenges. Featuring papers presented at the 2023 Academy of Marketing Science World Marketing Congress held in Canterbury, UK, this book explores ideas, theories and practices to tackle global and economic challenges in marketing and emphasize marketing's contribution to business and society at large, further strengthening the academic community.Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses, and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complementing the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5490



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: