Brand Planning for the Pharmaceutical Industry / Nejlevnější knihy
Brand Planning for the Pharmaceutical Industry

Kód: 04621792

Brand Planning for the Pharmaceutical Industry

Autor Nigel MacLennan

MacLennan, a consultant, wrote Marketing planning for the pharmaceutic industry (with John Lidstone), for which this is a companion volume. Branding strategies are described both for products not yet on the market and for those th ... celý popis

5181


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Planning for the Pharmaceutical Industry

Nákupem získáte 518 bodů

Anotace knihy

MacLennan, a consultant, wrote Marketing planning for the pharmaceutic industry (with John Lidstone), for which this is a companion volume. Branding strategies are described both for products not yet on the market and for those that are. The book is broken into outline form, with many figures and tables. Each chapter includes a series of guidelines

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

5181

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: