Brand Loyalty and Customer Retention Strategy / Nejlevnější knihy
Brand Loyalty and Customer Retention Strategy

Kód: 25979132

Brand Loyalty and Customer Retention Strategy

Autor Nazimudeen Saleem

One of the key objectives of any branding strategy is to attract and retain customers by building customer loyalty. Increasingly though firms employ loyalty card programs to retain the customer although genuine brand loyalty of a ... celý popis

568


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Loyalty and Customer Retention Strategy

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

One of the key objectives of any branding strategy is to attract and retain customers by building customer loyalty. Increasingly though firms employ loyalty card programs to retain the customer although genuine brand loyalty of a customer cannot be expecte

Parametry knihy

568

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: