Bottom-Line Call Center Management / Nejlevnější knihy
Bottom-Line Call Center Management

Kód: 06673129

Bottom-Line Call Center Management

Autor Butler, David L. (University of Cincinnati, OH, USA)

Addresses key skills and techniques in assessing and implementing effective management practices to maximize the human and capital resources at the call center manager's disposal. This work helps call center managers evaluate thei ... celý popis

2196


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Bottom-Line Call Center Management

Nákupem získáte 220 bodů

Anotace knihy

Addresses key skills and techniques in assessing and implementing effective management practices to maximize the human and capital resources at the call center manager's disposal. This work helps call center managers evaluate their status, implement cost-effective changes, and measure results of their changes.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2196

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: