Beschwerdemanagement. Zurückgewinnung unzufriedener Kunden / Nejlevnější knihy
Beschwerdemanagement. Zurückgewinnung unzufriedener Kunden

Kód: 25655875

Beschwerdemanagement. Zurückgewinnung unzufriedener Kunden

Studienarbeit aus dem Jahr 2018 im Fachbereich BWL - Customer-Relationship-Management, CRM, Note: 2,7, Fachhochschule S dwestfalen; Abteilung Meschede (Verwaltungs- und Wirtschaftsakademie, Koblenz), Sprache: Deutsch, Abstract: Im ... celý popis

1004


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Beschwerdemanagement. Zurückgewinnung unzufriedener Kunden

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

Studienarbeit aus dem Jahr 2018 im Fachbereich BWL - Customer-Relationship-Management, CRM, Note: 2,7, Fachhochschule S dwestfalen; Abteilung Meschede (Verwaltungs- und Wirtschaftsakademie, Koblenz), Sprache: Deutsch, Abstract: Im Mittelpunkt dieser Arbeit

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

1004

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: