Below the Line / Nejlevnější knihy
Below the Line

Kód: 04939352

Below the Line

Autor Vicki Mayer

Below the Line illuminates the hidden labour of people who not only produce things that the television industry needs, such as a bit of content or a policy sound bite, but also produce themselves in the service of capital expansio ... celý popis

3375

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Below the Line

Nákupem získáte 338 bodů

Anotace knihy

Below the Line illuminates the hidden labour of people who not only produce things that the television industry needs, such as a bit of content or a policy sound bite, but also produce themselves in the service of capital expansion. Vicki Mayer considers the work of television set assemblers, soft-core cameramen, reality-program casters, and public-access and cable commissioners in relation to the globalized economy of the television industry. She shows that these workers are increasingly engaged in professional and creative work, unsettling the industry's mythological account of itself as a business driven by auteurs, manned by an executive class, and created by the talented few. As Mayer demonstrates, the new television economy casts a wide net to exploit those excluded from these hierarchies. Meanwhile, television set assemblers in Brazil devise creative solutions to the problems of material production. Soft-core videographers, who sell televised contents, develop their own modes of professionalism. Everyday people become casters, who commodify suitable participants for reality programs or volunteers, who administer local cable television policies. These sponsors and regulators boost media industries' profits when they commodify and discipline their colleagues, their neighbours, and themselves. Mayer proposes that studies of production acknowledge the changing dynamics of labour to include production workers who identify themselves and their labour with the industry, even as their work remains undervalued or invisible.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

3375

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: