Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments / Nejlevnější knihy
Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments

Kód: 06505121

Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments

Autor Kahle

Religion is a topic that businesses often ignore, in spite of 70% of the world being religious. Whether the silence results from the taboo nature of the topic or the thought that religion is a separate domain from consumption and ... celý popis

525


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Belief Systems, Religion, and Behavioral Economics: Marketing in Multicultural Environments

Nákupem získáte 53 bodů

Anotace knihy

Religion is a topic that businesses often ignore, in spite of 70% of the world being religious. Whether the silence results from the taboo nature of the topic or the thought that religion is a separate domain from consumption and business, the scant attent

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

525

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: