Being an Information Innovator / Nejlevnější knihy
Being an Information Innovator

Kód: 04446033

Being an Information Innovator

Autor Jennifer Rowley

Whilst there is no shortage of professional literature discussing the changing nature of libraries and information organizations in the digital age, words such as innovation, entrepreneurship and creativity make only occasional ap ... celý popis

3060

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Being an Information Innovator

Nákupem získáte 306 bodů

Anotace knihy

Whilst there is no shortage of professional literature discussing the changing nature of libraries and information organizations in the digital age, words such as innovation, entrepreneurship and creativity make only occasional appearances. Considerable change and innovation has already been achieved, and a future in which all information resources, including books and archives, will be accessed in digital format poses even greater challenges for information professionals. The ability to move into uncharted territory, engage in and enjoy innovation, create radical new visions, and manage resources in risky environments will be essential. This groundbreaking book is the first to discuss and apply the rhetoric and theories of innovation and entrepreneurship in information organizations. It both celebrates existing examples of good practice, and promotes the development of innovative and entrepreneurial behaviour at all organizational levels. It covers key areas that include: promoting innovation and entrepreneurship in information organizations; the nature of innovation and entrepreneurship; corporate and social entrepreneurship in public sector information services; organizing for innovation: strategies, leadership and creative team-building; innovation in practice and managing innovation projects; and, collaborative and open innovation through networks and partnerships. The text makes plentiful use of features such as learning objectives, challenges, reflections, group discussion topics, review questions and summaries, making it suitable both for individual reflection and learning, and for group learning situations such as professional development and training courses. This book is designed for all information professionals and managers who wish to understand and engage creatively with innovation to achieve success, and to realise the professional and social benefits of entrepreneurial action in their organizations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

3060

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: