Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising / Nejlevnější knihy
Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising

Kód: 06588953

Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising

This volume presents issues in consumer psychology and advertising such as the relationship between gender differences, cortical organization and advertising; new approaches to old issues; and new applications of consumer psycholo ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

This volume presents issues in consumer psychology and advertising such as the relationship between gender differences, cortical organization and advertising; new approaches to old issues; and new applications of consumer psychology to other fields, such as examining health behaviour.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Psychological methodology

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: