Atlas Sozialer Medien / Nejlevnější knihy
Atlas Sozialer Medien

Kód: 38579314

Atlas Sozialer Medien

Autor Nick Böhnke, Christoph Schröder, Christoph Richter, Martina Ide, Heidrun Allert

Who articulates how, for what motives and with what intentions in social media is difficult to grasp under the conditions of a contingent post-digital culture. A scholarly interest in social media practices must therefore deal wit ... celý popis

643


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání
Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Atlas Sozialer Medien

Nákupem získáte 64 bodů

Anotace knihy

Who articulates how, for what motives and with what intentions in social media is difficult to grasp under the conditions of a contingent post-digital culture. A scholarly interest in social media practices must therefore deal with the contingency of what is posted, liked and commented on in each case. This basic assumption poses challenges for academic practice. Under the motto 'Show your world! Discover diversity! Shape digital culture!', this Atlas, which emerges from the research project Online Laboratory for Digital Cultural Education conducted at Kiel University, is intended to open up the discussion about the significance of social media in everyday activities. The aim is to fan out the breadth of the horizon of possible articulation and interaction in the diverse practices of use in social media through forms of 'observing' and 'confronting'.

Parametry knihy

643



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: