Assessing Service Quality / Nejlevnější knihy
Assessing Service Quality

Kód: 11034411

Assessing Service Quality

Autor Peter Hernon, Ellen Altman, Robert E. Dugan

Academic and public libraries are continuing to transform as the information landscape changes, expanding their missions into new service roles that call for improved organizational performance and accountability. Since Assessing ... celý popis

2494


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Assessing Service Quality

Nákupem získáte 249 bodů

Anotace knihy

Academic and public libraries are continuing to transform as the information landscape changes, expanding their missions into new service roles that call for improved organizational performance and accountability. Since Assessing Service Quality premiered

Parametry knihy

2494

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: