Kód: 32173238
Learn twelve key lessons from Dunkin Donuts former CEO Robert Rosenberg that offer critical insights and a unique, 360-degree perspective to business leaders and managers on building one of the world's most recognized brands.For ... celý popis
625 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 63 bodů
Learn twelve key lessons from Dunkin Donuts former CEO Robert Rosenberg that offer critical insights and a unique, 360-degree perspective to business leaders and managers on building one of the world's most recognized brands.For
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management
625 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )