Architecture of Innovation / Nejlevnější knihy
Architecture of Innovation

Kód: 04792056

Architecture of Innovation

Autor Josh Lerner

Find the right innovation model Innovation is a much-used buzzword these days, but when it comes to creating and implementing a new idea, many companies miss the mark--plans backfire, consumer preferences shift, or tried-and-true ... celý popis

676


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Architecture of Innovation

Nákupem získáte 68 bodů

Anotace knihy

Find the right innovation model Innovation is a much-used buzzword these days, but when it comes to creating and implementing a new idea, many companies miss the mark--plans backfire, consumer preferences shift, or tried-and-true practices fail to work in a new context. So is innovation just a low-odds crapshoot? In "The Architecture of Innovation," Harvard Business School professor Josh Lerner--one of the foremost experts on how innovation works--says innovation "can" be understood and managed. The key to success? Incentives. Fortunately, new research has shed light on the role incentives can play in promoting new ideas, but these findings have been absent from innovation literature--until now. By using the principles of organizational economics, Lerner explains how companies can set the right incentives and time horizons for investments and create a robust innovation infrastructure in the process. Drawing from years of experience studying and advising companies, venture capital firms, and an assortment of governments around the globe, Lerner looks to corporate labs and start-ups, and argues that the best elements of both can be found in hybrid models for innovation. While doing so, he uses a wide range of industry-rich examples to show how these models work and how you can put them into practice in your own organization. Practical and thought-provoking, "The Architecture of Innovation" is the missing blueprint for any company looking to strengthen its innovation competence.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics

676

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: