Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control over the Use of AI in Marketing / Nejlevnější knihy
Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control over the Use of AI in Marketing

Kód: 39193305

Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control over the Use of AI in Marketing

Autor Bruce Kilpatrick, Pierre Kobel, Pranvera Këllezi

This book gathers contributions from a broad range of jurisdictions, written by practitioners and academics alike, and offers an unparalleled comparative view of key issues in competition law, intellectual property and unfair comp ... celý popis

7468


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control over the Use of AI in Marketing

Nákupem získáte 747 bodů

Anotace knihy

This book gathers contributions from a broad range of jurisdictions, written by practitioners and academics alike, and offers an unparalleled comparative view of key issues in competition law, intellectual property and unfair competition law, with a specific focus on the use of personal data. The first part focuses on the role of competition law in shaping the digital economy. It discusses the use of personal data, the market power of platforms, the assessment of free services, and more broadly the responsibility of dominant companies in the smooth functioning of the digital economy. In turn, the second part sheds light on how the conduct of influencers, native advertising and the use of AI for marketing purposes can be controlled by the law, focusing on the use of personal data and the impact of behavioral advertising on consumers. In this regard, the book brings together the current legal responses across a number of European and other countries, all summarized and elaborated on in the form of two international reports.The LIDC is a long-standing international association that focuses on the interface between competition law and intellectual property law, including unfair competition issues.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law International law

7468

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: