Kód: 11362204
Presents a study of how popular images and the language in which they are embedded affect the making of Latin American foreign policy in the United States. In particular, the book looks at how the Reagan administration tried to se ... celý popis
1874 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 187 bodů
Presents a study of how popular images and the language in which they are embedded affect the making of Latin American foreign policy in the United States. In particular, the book looks at how the Reagan administration tried to sell its policy on Nicaragua to the American public in 1986.
1874 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: