Kód: 06301503
The rise of commercialism poses many challenges to the integrity of the South African media in the post-1994 era. To maintain profitability, many publications have developed a range of strategies to attract advertising. This monog ... celý popis
556 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 56 bodů
The rise of commercialism poses many challenges to the integrity of the South African media in the post-1994 era. To maintain profitability, many publications have developed a range of strategies to attract advertising. This monograph looks at the range of strategies employed in the print sector to develop paid-for content.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
556 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )