Advertising, Economy and Societies in Africa / Nejlevnější knihy
Advertising, Economy and Societies in Africa

Kód: 06836462

Advertising, Economy and Societies in Africa

Autor Rotimi W. Olatunji

Advertising, an essential aspect of communication, drives not only the economy of a nation, but also affects the society tremendously.The book examines the impact of economic adjustment programs on the advertising industry as it r ... celý popis

2405


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising, Economy and Societies in Africa

Nákupem získáte 241 bodů

Anotace knihy

Advertising, an essential aspect of communication, drives not only the economy of a nation, but also affects the society tremendously.The book examines the impact of economic adjustment programs on the advertising industry as it relates to advertising creativity,agency management, employees job satisfaction, ethical standards, media planning, and local advertising agencies foreign alignment. This fifteen chapter book covers both theory and practice of Advertising in Nigeria. It is rich in empirical data which are related to advertising, the economy and society. The book will be useful not only to scholars in Communication, but also the scholars in the field of Economics and Sociology, marketing and related fields.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

2405

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: