Kód: 06668467
Explores the relationship between new media, advertising and new media consumers. Tracing the shift from 'mass' media to 'my' media, this work evaluates the social and cultural implications on increased interactivity and consumer ... celý popis
5181 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 518 bodů
Explores the relationship between new media, advertising and new media consumers. Tracing the shift from 'mass' media to 'my' media, this work evaluates the social and cultural implications on increased interactivity and consumer creativity for the future of advertising. It also includes case studies of advertising campaigns and media.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
5181 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )