Advances in National Brand and Private Label Marketing / Nejlevnější knihy
Advances in National Brand and Private Label Marketing

Kód: 10929055

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Autor Francisco J. Martínez-López, Juan Carlos Gázquez-Abad, Els Gijsbrecht

This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. ... celý popis

3289


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advances in National Brand and Private Label Marketing

Nákupem získáte 329 bodů

Anotace knihy

This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. It covers retailing-related topics, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer behavior, economic crisis, strategies in growth, and mature private labels.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Occupational & industrial psychology

3289

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: