Strong Brands, Strong Relationships / Nejlevnější knihy
Strong Brands, Strong Relationships

Kód: 09211488

Strong Brands, Strong Relationships

Autor Susan Fournier

From the editor team of the ground-breaking Consumer-Brand Relationships: Theory and Practice comes this new volume. Strong Brands, Strong Relationships is a collection of innovative research and management insights that build upo ... celý popis

2108


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strong Brands, Strong Relationships

Nákupem získáte 211 bodů

Anotace knihy

From the editor team of the ground-breaking Consumer-Brand Relationships: Theory and Practice comes this new volume. Strong Brands, Strong Relationships is a collection of innovative research and management insights that build upon the fou

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Occupational & industrial psychology

2108

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: