Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents / Nejlevnější knihy
Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents

Kód: 13173063

Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents

Even if journalism has always been in continuous transition, nowadays it seems to be going through a time of especial uncertainty and changes. Together with constant updating, abundance of information and innovation in the formats ... celý popis

361

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Active audiences and journalism. Analysis of the quality and regulation of the user generated contents

Nákupem získáte 36 bodů

Anotace knihy

Even if journalism has always been in continuous transition, nowadays it seems to be going through a time of especial uncertainty and changes. Together with constant updating, abundance of information and innovation in the formats, genres and devices, nowadays participatory journalism represents one of the main challenges of journalism and the mass media. This book approaches this adaptation by analyzing different experiences and models of citizen participation and interactive journalists, besides paying special attention to the debate on the quality of user-generated content and the value of the relation between the media and audiences to strengthen the value of mediated communication.

Parametry knihy

361

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: