Kód: 24762894
How game designers can use the psychological phenomenon of loss aversion to shape player experience.Getting something makes you feel good, and losing something makes you feel bad. But losing something makes you feel worse than get ... celý popis
1001 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 100 bodů
How game designers can use the psychological phenomenon of loss aversion to shape player experience.Getting something makes you feel good, and losing something makes you feel bad. But losing something makes you feel worse than getting the
1001 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: