A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements. / Nejlevnější knihy
A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements.

Kód: 25212003

A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements.

Autor Wolfgang Ziegler, Sankt Augustin Fraunhofer SCAI

Cloud providers only offer a limited set of non-negotiable service levels to their customers. Usually these service levels are expressed as guarantees for availability of a virtualised infrastructure providing a certain performanc ... celý popis

1588

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize A Framework for managing Quality of Service in Cloud Computing through Service Level Agreements.

Nákupem získáte 159 bodů

Anotace knihy

Cloud providers only offer a limited set of non-negotiable service levels to their customers. Usually these service levels are expressed as guarantees for availability of a virtualised infrastructure providing a certain performance when using it with. Our analysis shows two major fields to be worked on for improving customer experience: (i) each provider uses its own proprietary technology towards the customer for managing SLAs throughout their life-cycles, (ii) there is neither a common set of terms to describe Cloud customers' requirements regarding the Cloud services requested, nor there is a common set of terms to describe the Quality of Service (QoS) of the Cloud providers' offerings. The focus of the thesis is (i) on Standard technology for negotiating and creating SLAs and (ii) the common terms and metrics describing providers' offerings and customers' requirements. These SLAs are both binding and monitorable agreements between customer and provider and the basis for QoS-aware resource management on the side of the provider. Customers may use standards compliant agreement templates with the providers' offerings to select suitable providers for starting the negotiation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer networking & communications Grid computing

1588

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: