4 Dimensions of Total Customer Service / Nejlevnější knihy
4 Dimensions of Total Customer Service

Kód: 08608276

4 Dimensions of Total Customer Service

Autor Stuart McKechnie

This book is about 'Total Customer Service' .It applies to all types of organisations large and small, private or public .It considers the ongoing changing context and circumstances such as technology, social media and remote buyi ... celý popis

679


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize 4 Dimensions of Total Customer Service

Nákupem získáte 68 bodů

Anotace knihy

This book is about 'Total Customer Service' .It applies to all types of organisations large and small, private or public .It considers the ongoing changing context and circumstances such as technology, social media and remote buying which influence the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

679

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: