3D Graphics for Game Programming / Nejlevnější knihy
3D Graphics for Game Programming

Kód: 04349476

3D Graphics for Game Programming

Autor JungHyun Han

Deals with real-time graphics in video game development that balances theory and application. This book covers such concepts as rendering, texturing, post-processing, and animation. Each chapter includes boxed Math Notes that enab ... celý popis

3457

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize 3D Graphics for Game Programming

Nákupem získáte 346 bodů

Anotace knihy

Deals with real-time graphics in video game development that balances theory and application. This book covers such concepts as rendering, texturing, post-processing, and animation. Each chapter includes boxed Math Notes that enable readers to access mathematical or theoretical content without interrupting the flow of the main text.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Earth sciences, geography, environment, planning Regional & area planning

3457

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: