You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites / Nejlevnější knihy
You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Kód: 01212291

You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Autor Chris Goward

Learn how to convert website visitors into customers§Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images ... celý popis

663


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize You Should Test That - Conversion Optimization for More Leads, Sales, and Profit - or, The Art and Science of Improving Websites

Nákupem získáte 66 bodů

Anotace knihy

Learn how to convert website visitors into customers§Part science and part art, conversion optimization is designed to turn visitors into customers. Carefully developed testing procedures are necessary to help you fine-tune images, headlines, navigation, colors, buttons, and every other element, creating a website that encourages visitors to take the action you seek. This book guides you through creating an optimization strategy that supports your business goals, using appropriate analytics tools, generating quality testing ideas, running online experiments, and making the adjustments that work.§Conversion optimization is part science and part art; this guide provides step-by-step guidance to help you optimize your website for maximum conversion rates§Explains how to analyze data, prioritize experiment opportunities, and choose the right testing methods§Helps you learn what to adjust, how to do it, and how to analyze the results§Features hands-on exercises, case studies, and a full-color insert reinforcing key tactics§Author has used these techniques to assist Fortune 500 clients§You Should Test That explains both the "why" and the "how" of conversion optimization, helping you maximize the value of your website.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications Web graphics & design

663

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: