Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies / Nejlevnější knihy
Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Kód: 16891721

Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Autor Dawn Pugh, Patricia Power, Michael E Porter

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely create ... celý popis

1395


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Winning at Pricing: How High-Tech Product Managers Can Avoid Common Mistakes That Defeat Pricing Strategies

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

Improving a marketing strategy for products in the high-tech industry involves: -Value communicated to the buyer in the product positioning that lowers buyer costs or raises buyer performance -Competitive advantage uniquely created for buyers in ways other

Parametry knihy

1395

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: