Wine Management and Marketing Opportunities for Companies and Challenges for the Industry / Nejlevnější knihy
Wine Management and Marketing Opportunities for Companies and Challenges for the Industry

Kód: 33081887

Wine Management and Marketing Opportunities for Companies and Challenges for the Industry

Autor Carole Maurel, Paul Amadieu

This work highlights the new challenges facing the French wine industry and the issues that arise from it. Written on the basis of academic work and field studies, conducted by a group of Montpellier academics in Economics and Man ... celý popis

4871


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Wine Management and Marketing Opportunities for Companies and Challenges for the Industry

Nákupem získáte 487 bodů

Anotace knihy

This work highlights the new challenges facing the French wine industry and the issues that arise from it. Written on the basis of academic work and field studies, conducted by a group of Montpellier academics in Economics and Management Sciences (Groupe Montpellier Vin), this book presents recent and original research results and raises the key issues related to finance, strategy, international management and marketing. Professionals in the sector, academics, students and wine enthusiasts will find up-to-date information, in-depth analyses and above all, an invitation to a stimulating debate on the prospects of this traditional, yet innovative sector.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Technology, engineering, agriculture Other technologies & applied sciences

4871

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: