Kód: 08886572
Will Not Work for Food - 9 Big Ideas for Effectively Managing Your Business in an Increasingly Dumb, Distracted & Dishonest America
How do top companies such as Disney, Apple, Chik-Fil-A, Southwest, and QuikTrip continue to thrive while many American companies just struggle to survive? In this controversial management guide, Clark points out the "Elephant In t ... celý popis
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Will Not Work for Food - 9 Big Ideas for Effectively Managing Your Business in an Increasingly Dumb, Distracted & Dishonest America
Nákupem získáte 37 bodů
Anotace knihy
How do top companies such as Disney, Apple, Chik-Fil-A, Southwest, and QuikTrip continue to thrive while many American companies just struggle to survive? In this controversial management guide, Clark points out the "Elephant In the Room" plaguing the Amer
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Entrepreneurship
- Plný název: Will Not Work for Food - 9 Big Ideas for Effectively Managing Your Business in an Increasingly Dumb, Distracted & Dishonest America
- Autor: Clay Clark
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 100
- EAN: 9781937829698
- ISBN: 9781937829698
- ID: 08886572
- Nakladatelství: Total Publishing and Media
- Hmotnost: 127 g
- Rozměry: 216 × 140 × 5 mm
- Datum vydání: 28. March 2013
Oblíbené z jiného soudku