Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization / Nejlevnější knihy
Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization

Kód: 09205292

Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization

Autor Sinee Sankrusme

This research highlights in detail the many different strategies employed by market leader, challenger and niche, competitors both in domestic and imported whiskies and techniques of internationally known brands. The purpose of th ... celý popis

1751


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Whisky Marketing Strategies Before Liquor Liberalization

Nákupem získáte 175 bodů

Anotace knihy

This research highlights in detail the many different strategies employed by market leader, challenger and niche, competitors both in domestic and imported whiskies and techniques of internationally known brands. The purpose of the study was to assess the marketing strategy practices of domestic and imported whiskies and to identify whether it was aligned with the target marketing, marketing mix and marketing strategies to satisfy customers. In addition, this study demonstrates marketing strategies among market leader, challenger, follower, and nichers before liberalization in 2000.

Parametry knihy

1751

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: