Understanding Unique Customer Experiences / Nejlevnější knihy
Understanding Unique Customer Experiences

Kód: 06996930

Understanding Unique Customer Experiences

Autor Elisa López Moreno

A new type of economic offering has lately appeared in the market scene: the provision of Unique Customer Experiences (UCEs). UCEs occur "when a company intentionally uses services as the stage and goods as props to engage the cus ... celý popis

1232


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Understanding Unique Customer Experiences

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

A new type of economic offering has lately appeared in the market scene: the provision of Unique Customer Experiences (UCEs). UCEs occur "when a company intentionally uses services as the stage and goods as props to engage the customer emotionally in a way that creates a memorable even"t (Pine and Gilmore, 2009. The present work represents an attempt to deeper explore try the potential consequences for companies providing UCEs. A field experiment was carried out in a hairdresser establishment in Madrid in order to test the effects of UCE on two main customer variables: Word of mouth (WOM) and Revisit intentions. Overall, the present study presents an innovative marketing strategy, which opens a new door for businesses struggling to succeed in the challenging nowadays world.

Parametry knihy

1232

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: