Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers / Nejlevnější knihy
Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Kód: 06731040

Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Autor Nicholas O'Shaughnessy

Examining consumption, this book focuses on concepts of autonomy and rationality. It adopts a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more refined view of the consumer. ... celý popis

4754


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Nákupem získáte 475 bodů

Anotace knihy

Examining consumption, this book focuses on concepts of autonomy and rationality. It adopts a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more refined view of the consumer.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

4754

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: