Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers / Nejlevnější knihy
Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Kód: 10041259

Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Autor John O'Shaughnessy, Nicholas O'Shaughnessy

This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come under attack in the context of consumer choice and similarly, postmodernists hav ... celý popis

1565


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers

Nákupem získáte 157 bodů

Anotace knihy

This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come under attack in the context of consumer choice and similarly, postmodernists have sabotaged the very no

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1565



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: