Twenty-First-Century Media Industry / Nejlevnější knihy
Twenty-First-Century Media Industry

Kód: 04903464

Twenty-First-Century Media Industry

Autor John Allen Hendricks

The Twenty-First-Century Media Industry examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. It provides an intriguing examination of how traditional media ... celý popis

1798


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Twenty-First-Century Media Industry

Nákupem získáte 180 bodů

Anotace knihy

The Twenty-First-Century Media Industry examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. It provides an intriguing examination of how traditional media industries are adapting to new media technologies and evolving in the twenty-first century.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1798

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: