TV China / Nejlevnější knihy
TV China

Kód: 04443164

TV China

Autor Ying Zhu

If radio and film were the emblematic media of the Maoist era, television has rapidly established itself as the medium of the "marketized" China and in the diaspora. In less than two decades, television has become the dominant med ... celý popis

716


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize TV China

Nákupem získáte 72 bodů

Anotace knihy

If radio and film were the emblematic media of the Maoist era, television has rapidly established itself as the medium of the "marketized" China and in the diaspora. In less than two decades, television has become the dominant medium across the Chinese cultural world. "TV China" is the first anthology in English on this phenomenon. Covering the People's Republic, Hong Kong, Taiwan, and the Chinese diaspora, these 12 original essays introduce and analyze the Chinese television industry, its programming, the policies shaping it, and its audiences.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Film, TV & radio Television

716

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: