Truth in Marketing / Nejlevnější knihy
Truth in Marketing

Kód: 10043115

Truth in Marketing

Autor Anker Boysen Thomas

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not... Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of ... celý popis

2305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Truth in Marketing

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not... Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of marketing ethic

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

2305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: