Truth in Advertising? / Nejlevnější knihy
Truth in Advertising?

Kód: 20478318

Truth in Advertising?

Autor Barbara Allen, Daniel Stevens

This book represents the first systematic effort to examine (1) the factual accuracy of the claims made in an entire political advertising campaign, (2) the visuals and sound cues used in that advertising and their relationship wi ... celý popis

4872


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Truth in Advertising?

Nákupem získáte 487 bodů

Anotace knihy

This book represents the first systematic effort to examine (1) the factual accuracy of the claims made in an entire political advertising campaign, (2) the visuals and sound cues used in that advertising and their relationship with the tone and accuracy of ads, and (3) the impact of the accuracy..

Parametry knihy

4872



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: