Transnational Marketing and Transnational Consumers / Nejlevnější knihy
Transnational Marketing and Transnational Consumers

Kód: 01663184

Transnational Marketing and Transnational Consumers

Autor Ibrahim Sirkeci

This book offers a fresh perspective on the transnational character of organizations and firms, stressing the importance of the transnationality of marketing strategies for success. Takes into account increasing human mobility and ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Transnational Marketing and Transnational Consumers

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

This book offers a fresh perspective on the transnational character of organizations and firms, stressing the importance of the transnationality of marketing strategies for success. Takes into account increasing human mobility and its implications for marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1681



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: