Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation / Nejlevnější knihy
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Kód: 08656747

Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Autor Bryan Christiansen, Christiansen, Bryan Christiansen

"This book provides indepth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categoriess; for those who wish to better understand the importance of marketing products and se ... celý popis

5723


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Nákupem získáte 572 bodů

Anotace knihy

"This book provides indepth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categoriess; for those who wish to better understand the importance of marketing products and services across different cultures and multiple languages"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

5723

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: