To Die For / Nejlevnější knihy
To Die For

Kód: 04005145

To Die For

Autor Lucy Siegle

An expose on the fashion industry written by the Observer's 'Ethical Living' columnist, examining the inhumane and environmentally devastating story behind the clothes we so casually buy and wear. Coming at a time when the global ... celý popis

500

Původní cena: 588 Kč

Ušetříte 88 Kč


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 4-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Více informací o knize To Die For

Nákupem získáte 50 bodů

Anotace knihy

An expose on the fashion industry written by the Observer's 'Ethical Living' columnist, examining the inhumane and environmentally devastating story behind the clothes we so casually buy and wear. Coming at a time when the global financial crisis and contracting of consumer spending is ushering in a new epoch for the fashion industry, To Die For offers a very plausible vision of how green could really be the new black. Taking particular issue with our current mania for both big-name labels and cheap fashion, To Die For sets an agenda for the urgent changes that can and need to be made by both the industry and the consumer. Far from outlining a future of drab, ethical clothing, Lucy Siegle believes that it is indeed possible to be an 'ethical fashionista', simply by being aware of how and where (and by whom) clothing is manufactured. The global banking crisis has put the consumer at a crossroads: when money is tight should we embrace cheap fast fashion to prop up an already engorged wardrobe, or should we reject this as the ultimate false economy and advocate a return to real fashion, bolstered by the principles of individualism and style pedigree? In this impassioned book, Siegle analyses the global epidemic of unsustainable fashion, taking stock of our economic health and moral accountabilities to expose the pitfalls of fast fashion. Refocusing the debate squarely back on the importance of basic consumer rights, Siegle reveals the truth behind cut price, bulk fashion and the importance of your purchasing decisions, advocating the case for a new sustainable design era where we are assured of value for money: ethically, morally and in real terms.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

500

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1431 dalších

Copyright ©2008-17 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: