Theoretical Foundations in Marketing Ethics / Nejlevnější knihy
Theoretical Foundations in Marketing Ethics

Kód: 04687395

Theoretical Foundations in Marketing Ethics

Autor Scott J. Vitell, Donald P. Robin, D. Robin

This is the 15th volume in a series of studies on research in marketing.

5723


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Theoretical Foundations in Marketing Ethics

Nákupem získáte 572 bodů

Anotace knihy

This is the 15th volume in a series of studies on research in marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

5723

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: