The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand / Nejlevnější knihy
The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Kód: 21142164

The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Autor Ken Mosesian

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand? Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization's ... celý popis

339


Skladem v malém množství
Odesíláme do 24 hodin

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Power of Promise: How to Win and Keep Customers by Telling the Truth about Your Brand

Anotace knihy

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand? Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization's brand promise, the most po

Parametry knihy

339

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: