Death of Competition / Nejlevnější knihy
Death of Competition

Kód: 11568983

Death of Competition

Autor James F. Moore

Today's marketplace is seeing radical changes in the way companies do business with one another. New partnerships and alliances are constantly being forged, the lines between industries have blurred, and it has become difficult to ... celý popis

554


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Death of Competition

Nákupem získáte 55 bodů

Anotace knihy

Today's marketplace is seeing radical changes in the way companies do business with one another. New partnerships and alliances are constantly being forged, the lines between industries have blurred, and it has become difficult to tell one business from an

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management

554

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: