The DaimlerChrysler merger: One company, two cultures / Nejlevnější knihy
The DaimlerChrysler merger: One company, two cultures

Kód: 01601449

The DaimlerChrysler merger: One company, two cultures

Autor Tobias Wolf

Scholarly Research Paper from the year 2005 in the subject Business economics - Miscellaneous, printed single-sided, grade: A, Northeastern University of Boston, course: Cultural Aspects of International Business, 12 entries in th ... celý popis

875


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The DaimlerChrysler merger: One company, two cultures

Nákupem získáte 88 bodů

Anotace knihy

Scholarly Research Paper from the year 2005 in the subject Business economics - Miscellaneous, printed single-sided, grade: A, Northeastern University of Boston, course: Cultural Aspects of International Business, 12 entries in the bibliography, language: English, abstract: In May 1998 the German car maker Daimler-Benz AG and America s third largest automobile company, Chrysler Corporation, signed a merger agreement to build the world s No. 5 automaker. Juergen Schrempp, CEO of Daimler-Benz, and Robert Eaton, Chrysler s then boss, saw a logical fit between the European luxury-car producer and the American maker of sport-utility vehicles, minivans and medium-sized vehicles. The complementing product and geographical match seemed to prepare the merged DaimlerChrysler AG for the future competition in the automobile industry. [...]

Parametry knihy

875



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: